Anders Des Te Beter

Icoon

Anders zijn is toch hetzelfde

Iedereen vrolijk

In Het Laatste Nieuws van vandaag staan 10 signalen die stuk voor stuk de homo verraden:

  1. hij beschikt over uit iets teveel paren schoenen
  2. hij vindt Whitney Houston leuk
  3. hij toont interesse voor woon- en andere lifestyleshows op TV
  4. zijn mannelijke blik dwaalt onbewust af naar andere mannen
  5. hij staat niet graag naast een andere man te pissen in een urinoir
  6. hij komt sterk op voor homorechten
  7. bij gaming kiest hij eerder voor een knappe man
  8. hij heeft oog voor goed bij elkaar passende kleren
  9. hij houdt op sociale netwerksites contact met onbekende mannen
  10. hij zegt dat hij homo’s haat

Zes en Tien kunnen niet in hetzelfde profiel zitten, maar voor de rest herken ik me in alles, behalve Whitney Houston (maar de andere celebreties die genoemd werden leken me nog minder aantrekkelijk).

Het is ook een leuk lijstje om de wereld gay mee te kleuren. Ik heb nogal wat mannelijke collega’s en bij nader toezien zijn het dus allemaal homo’s. De enen komen op voor homorechten, en de andere haten ons of willen ons niet in hun voetbalploeg. Sommigen lopen er goed gekleed bij terwijl ze geen vriendin hebben. Ik ken er nog die liever een stalletje binnen gaan dan naast een collega te staan pissen. Schoenen? Ik heb er eerlijk gezegd nog niet op gelet hoeveel afwisseling ze meebrengen.

Maar nu iedereen homo blijkt te zijn, kunnen we er dank zij de tips van het HLN vrolijk tegenaan gaan.

Gearchiveerd onder:Denk, homo,

Geef een reactie

