Anders Des Te Beter

Icoon

Anders zijn is toch hetzelfde

Wat is er zo bijzonder aan Orangina?

Wat is er nu zo gay aan die Orangina-ad die niet op de Franse tv mag omdat ze te uitdrukkelijk homo is? Een tijger gebruikt Orangina als aftershave, en wordt daarna gestreeld door zijn menselijke vriend. Nou én?

Deze commercial past in een reeks, en is zeker niet de meest afstotende. Bekijk die hieronder eens, een beetje sado, maar ook een vettige vent die .. ach kijk maar…

Gearchiveerd onder:Denk, Gay, homo, ,

5 Responses

  1. adoniks schreef:

    thx voor de link. Ik dàcht al dat er iets aan de hand was. Niemand vindt die spot dus “te gay”, maar door het zelf te beweren trekken ze de aandacht. Ik wil hem bijna wegnemen van mijn blog (omdat ik me bedrogen voel), maar ja, publiciteit gaat nu eenmaal om het trekken van de aandacht, hoe dan ook, en zij zijn erin geslaagd…

  2. […] Wat is er zo bijzonder aan Orangina? […]

  3. […] Wat is er zo bijzonder aan Orangina? […]

Geef een reactie

