Anders Des Te Beter

Icoon

Anders zijn is toch hetzelfde

World of Warcraft

  • Frederik, dit is mijn nieuwe vriendje Filiberto
  • Nieuwe mensen leren kennen is tegen mijn principes maar … wel …
  • Ik heb Filiberto leren kennen in een W.O.W. vergadering. Hij is homo maar ik behandel hem als een normaal iemand
  • Wat ben je daar verdomd aan het zeggen? Dude, wat voor stront zeg je daar “als een normaal iemand”? Hoe kan je zoiets nog maar denken in deze tijd? Seksuele voorkeur, ras, godsdienst, het maakt geen ene moer uit! We zijn allemaal gelijk en iedereen verdient evenveel respect. We leven in de 21ste eeuw. Wat zou George Michael niet denken als hij je hoorde! Hij is er hoor, de schooier.
  • Je hebt gelijk. Ik heb het begrepen.
  • Zo. Philiberto, je speelt dus World of Warcraft?
  • Oh ja, ik ben een 42ste level Nacht Elfje
  • Elf? Een fucking elf? Je bent waardeloos tuig en dit is wat je verdient. Rot in de hel, you fucking elf, jij en al jullie elfen. (knal knal knal) Wat???

Gearchiveerd onder:Denk, Gay, homo, , , ,

Geef een reactie

