Anders Des Te Beter

Icoon

Anders zijn is toch hetzelfde

Twinks uit Zweden

“Het enige speelgoed waar ik van hou is jong en welgeschapen, een boy… ik neem zo’n stuk, dan voer ik hem dronken. Come on, i’ll buy you, baby, a drink, twink, twink, twink… ”
“Op je gat gaan zitten is verspilling – laat me liever er onder zitten… ”
“Hoe ben je in die jeans geraakt, ze zijn niet je maat… beter doe je ze weer uit voor mij…”

“The only toy, that I enjoy, is young & hung, a boy….I pick a hunk, I wanna funk, and then I get him drunk. Come on I’ll buy ya, baby a drink, twink…twink…twink.”
“It’s a waste of that ass for you to sit. Better let me come sit under it,”
“How’d you get in those jeans they barely fit… better drop them for me just a bit…”

…en dat zijn dan nog niet eens die meest schunnige teksten.

Twink (2010)
door Straight Up! (Zweden)
met Dandy en Kid

Clip door Dennis Bröchner

Gearchiveerd onder:Gay, homo, , , , ,

Geef een reactie

