Anders Des Te Beter

Icoon

Anders zijn is toch hetzelfde

In Bilbao redden ze je in stijl

De collega's - ijzersterk team

Ik wist niet dat er zoveel mannenkalenders waren. Een verzamelaar heeft er een hele kluif aan. En de vetste kluif is volgens mij die van de brandweermannen van Bilbao. Ik denk dat de selectieproef om spuitgast te worden in deze Spaanse stad, erin bestaat om de jury te laten spuiten… En dan wil ik elk jaar in de jury zitten !

De website van de brandweer stamt nog uit de Napoleontische tijd (1789-1815). Nergens zie ik een mogelijkheid om de kalender online te kopen (tienda online bevat geen gegevens)… Ik vind wel ergens een PDF met de uitleg hoe je de kalender telefonisch kan bestellen (van maandag tot vrijdag) of per post. Doe je best ! Het is de moeite !

The Making Of (via Vimeo)

de brandweerman redt mij

hij houdt mij op zijn sterke arm

hijkleedt zich uit voor mij

hij gaat voor mij door het vuur

mijn held is de stoerste

hij zoekt me op in het bos

hij houdt me stevig vast

nu ga ik hem masseren

onverschrokken in het water

Gearchiveerd onder:Gay, homo, , , , ,

Geef een reactie

