Anders Des Te Beter

Icoon

Anders zijn is toch hetzelfde

Sexting woordenboek

Sexting is wanneer je geil bent en dit begint te sms-en naar je vriend omdat je zelf te lui bent om met je zwangere ballen naar hem toe te gaan en hem te neuken, te pijpen of dit zelfde van hem te ondergaan. Zo simpel is dat.

Hieronder een Engelstalige woordenlijst met enkele veelgebruikte afkortingen bij het sexten:

8 Oral sex pijpen
143 I Love You ik hou van je
Cu46 See You For Sex seksafspraak
DUM Do You Masturbate? Trek je je af?
GNOC Get Naked On Cam Kleed je uit voor je webcam
GYPO Get Your Pants Off Ga uit de broek
GNRN Get Naked Right Now Direct uitkleden
FMH Fuck Me Harder Neuk me harder
IWS I Want Sex Ik wil seks
IIT Is It Tight? Strak gaatje?
Q2C Quick To Come Ik kom snel
RUH Are You Horny? Ben je geil?
TDTM Talk Dirty To Me Doe vettig
S2R Send To Receive Foto’s uitwisselen?
NIFOC Naked In Front Of Computer Naakt voor het scherm
SorG Straight or Gay? Hetero of Homo?
JO Jerk Off Aftrekken
PAW Parents are Watching Ouders zien me
PIR Parents In Room Ouders in de kamer
POS Parents over Schoulder Ouders lezen mee
YWS You Want Sex? Wil je seks?
WYCM Will You Call Me? Wil je me bellen?

UPDATE : iemand stuurde me de beste site voor dergelijke acronyms door: Internet Slang Dictionary (noslang.com)

Filed under: Gay, homo, , ,

One Response

  1. Benjamin schreef:

    Ik doe het wel via Skype of Msn

Plaats een reactie